واضحا بهشت بود!

✿ پـنجـــــره ای رو بـــه خــــــدا ✿

عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست پرستش راه تسکینه ؛ پرستیدن تجارت نیست

واضحا بهشت بود!

کاش کبوتر بودم ...

 

میگذاشتم دقیقا روزی که هوا ابری شود ...

آنوقت پَر می کشیدم ...

 

« چندتا عکس گرفتم :| منتها چون شلوغ بود، بهتر نشد!!! »

 

 

زود گذشت ..!

السلام علیک یا امام رضا (ع)


نظرات شما عزیزان:

نگین خاطره * ☆
ساعت15:16---20 تير 1394

دریا همیشه از من دلگیر است

! چون بزرگى دل عزیزانم را به رخ او میكشم…


پسر باروونی
ساعت20:41---1 فروردين 1394
او حاضر است ولی ظاهر نیست ... !

ما ظاهریم ولی حاضر نیستیم ... !

او منتظر ماست ...!!!
.

.
پس
اول برای حضور خود
بعدا
برای ظهور حضرت ولی عصر عج
دعا کنیم ...
.

سالی پر از روزهای قشنگ براتون آرزومندم

ببخشید یه مدته مشکلات زیاده سر نمیزنم


منم تنهایی
ساعت18:50---5 آذر 1393
سلام
خوش به سعادتت.
راستی زیارت قبول
چقدر دلم برای حرم اقا تنگ شده.اره راست میگه یکی از اون خلیها منم


sara
ساعت10:26---18 شهريور 1393
آمده ام اي خدا ، جانا تو پناهم بده
عاشق فرياد دل ، ربا تو پيامم بده
سوگند به تو اي حرمت درماندگان
عاشق راهت شدم ، محبا راهم بده . . .


مسعود
ساعت15:18---13 شهريور 1393
لایک

ایرانمنش
ساعت9:55---11 شهريور 1393
سلام محیا جان ! ممنون از مطالب زیبات .خواستی وبل گ جدید من را هم ببین .با عنوان :فدم در وادی عشق (با نجوایی ملکوتی )ممنون . راستی زیارت قبول ! منم تازه از زیارت برگشتم و این شعر هم که سرودم !
تقدیم شما
آمدم به خانه ام،اما دلم نخواست بیاد دلم آنجا مانده است در حرمت امام رضا(ع) دل غریب است و
تو هم غریب نوازی آقاجون !!
آب و نانش رو بده
غریب نماند دل من ،
در حرمت امام رضا (ع)
شعر از ایرانمنش


میخواستی کی باشه؟!؟!؟!
ساعت17:01---30 مرداد 1393
Gofte basham Oomadi khOonamun
bayad hameye inaRo bem bdiaaa frOm=JB
پاسخ: ok; hatman :)


Kh
ساعت5:29---29 مرداد 1393
سلام دوست عزيز
ان شاالله عازم زيارت امام رضا هستم
چند وقتي نيستم
نائب الزيارة. تون هستم
حلال كنيد
پاسخ: سلام، ممنونم ک خبرم کردین، زیارت قبول، سلامت باشید :)


Kh
ساعت11:29---26 مرداد 1393
سلام مولای من؛

 

خبر از حالِ دلِ من داری؟

 

چندی ست هوای چشم من بارانی ست؛

 

هر خشتِ دلم بیانگر ویرانی ست؛

 

بیماریِ دوری از خراسان دارم؛

 

تجویزِ پزشک من، حرم درمانی ست ...

 

«السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)»


حامد
ساعت2:08---24 مرداد 1393
سلام
ممنون که سرزدی و نظر گذاشتید
عکسهای زیبایی از حرم دیدم و با اونها به زیارت رفتم متشکرم


aida
ساعت11:01---22 مرداد 1393
زیارت قبول
پاسخ: متشکرم :)


مهتاب
ساعت9:49---22 مرداد 1393
سلام محیای قشنگم
زیارت قبول باشه همه ساله باشیییییییییی
پاسخ: سلام عزیز دلم، فدات بشم مرسی :*


مریم
ساعت21:01---21 مرداد 1393
دلـــــــــم پنــــــــــاه میخواهد یا امام رئوف
پاسخ: :(


شهاب الدین
ساعت22:51---20 مرداد 1393
سلام.
هوایتان مدام سرشار از بوی بهشت و زیارت قبول!
عکسها رو خودتون انداختید؟خیلی هنرمندانه است!
پاسخ: سلام، خیلی ممنون، متشکرم


مریم
ساعت22:35---20 مرداد 1393
هر چند که سایه ها شکستند مرا
از رشته ی خورشید گسستند مرا
مرغان حرم کشان کشان آوردند
بر پنجره فولاد تو بستند مرا...
سلام محیا جون!زیارت قبول.انشاالله قسمت همه بشه...اگه خدا بخواد منهم شهریور ماه میرم زیارت.
پاسخ: سلام عزیزم. مرسی گلم، چه عالی ب سلامت بری و برگردی مریم جان


m-sh
ساعت11:58---20 مرداد 1393

_$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$
__$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$
__$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$
____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$
_____$$$$$$????????????$$$$$
_______$$$$$$???????$$$$$$$
_____$$$*****$$$$$$$$********$
_$$$$***********$**************$
$$$$$********** ** **** *********$
$$$$$$$$$****** * **************$
$$$$$$$$$$$*** * ******$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$*** ** ***$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$*********$$$$$$$$$$$$
_____$$$$************$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$************$$$$$$$$
_$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$
$$???????????$$$*****$$$???????????$$
$$????????????$$$$*$$$$$???????????$

سلام دوست عزیز.....
وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی داری.....
من یه انجمن دارم که نیاز به چند تا مدیر خوب داره....
خوشحال میشم جزو مدیران انجمن باشی....
به انجمن بیا و ثبت نام کن......و به قسمت درخواست مراجعه کن و درخواست بده.....
منتظرت هستم......
مطالب قشنگت رو اونجا به اشتراک بذار......
www.man-to-zendegi-love.loxblog.com/forum
پاسخ: سلام ممنوووووون شاید اومدم


مسعود
ساعت16:22---19 مرداد 1393

چرا پست ثابت گذاشتی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
پاسخ: همینجوری...!


Kh
ساعت6:23---19 مرداد 1393
سلام
وقتتون به خير
گوييا بهشت تشريف داشتيد!!!!
بله حرم آقا امام رضا رو ميگم!
زيارت تون قبول
ان شاالله كه به ما هم بوديد
پاسخ: سلام خانم معلم... :)) ممنونم بله بیادتون بودم :)


باران
ساعت2:25---19 مرداد 1393
سلاااااااام عزیزم زیارت قبول};-
عکسا عالین دستت درد نکنه
پاسخ: سلام گلم مرسی عزیزم لطف داری باران جووون


معشوق بی همتا
ساعت20:40---18 مرداد 1393


سایه
ساعت11:42---18 مرداد 1393
سلام وب خیلی خوبی داری به منم سربزنی خوشحال میشم اگه باتبادل لینک موافقی خبرم کن مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 مرداد 1393برچسب:, ] [ 11:31 ] [ محیا ] [ ]